Το αλφαβητάρι μου...

Το αλφαβητάρι μου πλέον δεν υπάρχει εδώ μέσα!
Το υλικό που κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, συγκέντρωσα, απαιτούσε την ενημέρωση όλων των γραμμάτων που μέχρι τώρα είχα δουλέψει. Έτσι θεώρησα σωστό, να "κατεβάσω" τις αναρτήσεις και να συνεχίσω την επεξεργασία του μέχρι τώρα υλικού μου, χωρίς το άγχος της δημοσίευσης τους!


Η αρχική πηγή μου, το βιβλίο του Τάσου Κοντομίχη "Τα τοπωνύμια της Λευκάδας" εκδ. ΝΕΦΕΛΗ, ήταν η αφορμή να μπω σε μια διαδικασία έρευνας, με δικούς μου βέβαια όρους και κανόνες.
Δυστυχώς ή ίσως και ευτυχώς, δεν είχα κάποιον έμπειρο στην έρευνα καθοδηγητή, να μου υποδεικνύει τις κινήσεις που θα έπρεπε να ακολουθήσω, ή να εντοπίζει και να διορθώνει τις (άπειρες) λάθος κινήσεις μου!

( Εδώ οφείλω να ευχαριστήσω τον Τάσο για την πολύτιμη βοήθεια του, καθώς πέρα από το βιβλίο του, με ανέχτηκε ουκ ολίγες ώρες στην Χαραμόγλειο, και ήταν διαρκώς σε ετοιμότητα να βρει ό,τι του ζητούσα, αλλά και να μου προτείνει βιβλιογραφία την οποία, φυσικά, αγνοούσα ότι υπήρχε).

'Ετσι λοιπόν, με γνώμονα απλά το ένστικτό, προσπαθούσα το λίγο διάστημα που έμεινα στη Λευκάδα να κάνω ταυτόχρονα πολλά, αλλά πάρα πολλά πράγματα. 
(Μελέτη στις βιβλιοθήκες, επαφές με άτομα στα χωριά, διασταυρώσεις πληροφοριών, επί τόπου περιηγήσεις όπου προλάβαινα για φωτογραφικό υλικό, προσπάθεια εντοπισμού νέων επαφών που ήταν δύσκολο, πολύ δύσκολο να συναντήσω -τέσσερις φορές έκανα τη διαδρομή Βλυχό- Νότιοδυτική Λευκάδα, μέσα σε μια εβδομάδα, για να εντοπίσω και να καταφέρω να μιλήσω με έναν μόνο άνθρωπο, αλλά και ότι άλλο μου περνούσε από το μυαλό). 
Φυσικά, χωρίς να καταφέρω να βρω ούτε τα μισά από όσα ζητούσα, ή να συναντήσω τους ανθρώπους που ήθελα.

Αυτό που ωστόσο με ευχαριστεί και με κάνει να είμαι αισιόδοξη, είναι ότι το υλικό που έχω στα χέρια μου έχει ξεπεράσει την αρχική μου πηγή (στο κομμάτι των τοπωνυμίων), ενώ και στον τομέα γενικά των υπολοίπων κατηγοριών, οι πληροφορίες μου βρίσκονται σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο.
Ειδικά η κατηγορία "εκκλησίες", θεωρώ ότι θα είναι με την ολοκλήρωση του μια από τις πιο "αξιοπρεπείς" καταγραφές που έχουν γίνει, για ερασιτέχνη ερευνητή πάντα!


Την παρούσα δημοσίευση, θεώρησα σωστό να κάνω σαν απάντηση στα μηνύματα των λίγων, αλλά μάλλον φανατικών αναγνωστών του αλφαβηταρίου μου, που το αναζητούσαν στο μπλογκ, και ρωτούσαν για την τύχη του!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου