Με αφορμή μια φωτογραφία!

Ξεκίνησα αυτό το ιστολόγιο χωρίς προετοιμασία. Πέρα από τις σκόρπιες αναμνήσεις μου, τις φωτογραφίες των τελευταίων χρόνων, και την απόφασή μου ότι πρέπει να κάνω κάτι δημιουργικό εδώ μέσα και όχι απλά να περιφέρομαι από σελίδα σε σελίδα, δεν είχα υλικό από παλιά. Άρχισα λοιπόν να ξεσκονίζω παλιά οικογενειακά άλμπουμ να βρω κάτι, ενώ παράλληλα έβαλα στο χορό και άλλους. Δεν βρήκα πολλά. 
Στάθηκα όμως σε κάποιες φωτογραφίες των παιδικών μου χρόνων. Τις κοιτούσα και χαμογελούσα. Πώς ήμουν Θε μου, Πώς έγινα; Πότε ήταν καλύτερα; Τώρα; Τότε; Σίγουρα τότε. Όταν είσαι παιδί, συνήθως, βιάζεσαι να μεγαλώσεις, να κάνεις ό,τι θέλεις.. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ψευδαίσθηση από αυτό. Θεωρώ ότι λίγοι καταφέρνουν τελικά να κάνουν αυτό που θέλουν, οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί μπλεκόμαστε ανάμεσα στα θέλω, στα πρέπει, στα οφείλω.... και χάνουμε κάπως το νόημα.  Σαν παιδί έχεις σοβαρά θέματα  να λύσεις, (αν θα πας για μπάνιο, αν θα φας παγωτό, αν θα παίξεις ..) Εντάξει κάποιες στιγμές πληγώνεσαι και στενοχωριέσαι, έχεις  όμως  μέσα σου εκείνο το μαγικό κουμπάκι που το πατάς και ξεχνάς τα πάντα σε λίγα λεπτά και συνεχίζεις,  αφήνοντας πίσω αυτό που σε στενοχώρησε. Πόσο μου λείπει αυτό το κουμπάκι.....  Κάπου το έχασα στην πορεία...


Με αυτή τη φωτογραφία ταξίδεψα πίσω, και θυμήθηκα το μαγικό κουμπάκι μου. Το ΄χασα κάπου στην εφηβεία.... Μια σέξυ πόζα μου λοιπόν... πόσο να ΄μουν..τεσσάρων, δε θυμάμαι. 
Ο κλασικός ευκάλυπτος μπροστά στο σπίτι της γιαγιάς, ένας από τους πολλούς, σήμα κατατεθέν του Βλυχού. (Τώρα έχουν απομείνει λίγοι, γιατί;) Ο δρόμος της παραλίας μάλλον ανύπαρκτος.. Οι τσιμεντόλιθοι που έγδερνα τα γόνατα μου. Ο κόλπος άδειος. Τώρα αν σταθώ στο σημείο που στάθηκε ο φωτογράφος τότε, δεν βλέπω θάλασσα πια....

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

2 σχόλια:

  1. καλημερα Χρυσουλα ...τι μου θυμισες με τους ευκαλυπτους ...ομορφα παιδικα χρονια καθε αυλη ειχε και εναν...συνεχισε να δειχνεις τις ομορφιες του χωριου μας ...θα σε στηριξουμε πιστευω ολοι οσοι μεγαλωσαμε εκει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν δεν σου κάναμε τα χατήρια ή όταν έχανες στο παιχνίδι έκλαιγες και έκανες πάντα εμετό. Κι έτσι δεν σε παίζαμε. Θυμάσαι; Αχ! μικρή sexy ξαδερφούλα μου πόσα χρόνια με πας πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή