2014

Ξεκίνησα αυτό το παραμύθι εδώ μέσα, πριν λίγους μήνες. 
Το ξεκίνησα από μια ανάγκη να μοιραστώ την αγάπη μου για το νησί, με όλους όσους νιώθουν το ίδιο! 
Με όλους όσους έχουν περάσει στη Λευκάδα ονειρεμένα παιδικά, εφηβικά ή....μετεφηβικά καλοκαίρια, με όσους ζουν ή θα ΄θελαν να ζουν ανάμεσα στο γαλάζιο, το πράσινο και το γκρι της! 
Γράφω τις αναμνήσεις μου, παλιές και πιο πρόσφατες, τις σκέψεις  μου, τους φόβους μου, τα όνειρα μου! Όλα έχουν μια λέξη μέσα τους : ΛΕΥΚΑΔΑ.

Σας ευχαριστώ που με στηρίξατε με το να διαβάζετε τις ασυναρτησίες μου και να ανέχεστε τα εσώψυχα μου! 
Χαίρομαι που κάποιοι...αρκετοί...βρήκατε εδώ, και εσείς κομμάτια της παιδικότητάς σας..αυτής που τείνει να χαθεί ή έχει ήδη χαθεί... Που κάποιοι έκλαψαν ή γέλασαν με τις μικρές αληθινές ή φανταστικές περιπέτειές μου!

Εδώ βγάζω τη ψυχή μου!
Να είστε όλοι σας καλά!



Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

2 σχόλια:

  1. Χρυσούλα γράφεις πολύ ωραία, και χαίρομαι πολύ που ανακαλύπτω μια κοντινή οπτική γωνία γνωστών κι αγαπημένων προσώπων και πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή