....λουτρο...στο Κάθισμα!

"Με την ορολογία λουτρό ονομάζουμε μια θεραπεία ή το μέρος που έχει νερά για αυτήν"...λέει η Βικιπαίδεια.

Τώρα αυτό το κειμενάκι θα το καταλάβουν λίγοι, ελάχιστοι..αλλά εντάξει, πρέπει να καταγραφεί...

Πήγαμε και εμείς (Μάχη, Φρόσω και το χαζό που γράφει) στο Κάθισμα! Όχι για λουτρό...για το ηλιοβασίλεμα και γιατί καημό το ΄χα να το δω κι εγώ μια φορά άδειο! 
Και όλα καλά! Ο ήλιος ανάμεσα σε σύννεφα, όμορφα χρώματα, άδεια παραλία, ησυχία....!
Ένα τακ τακ μόνο χάλαγε την ηρεμία..... (τα νεύρα μου....δεν έχω χειρότερο σε παραλία)! 


Και κάτι πέτρες που έγιναν πυργάκι...! Και μπλέχτηκαν το τακ, το πυργάκι, ο ήλιος, τα σύννεφα και το παραπέντε που πέταγε...
Και τα φλας  άστραφταν...για το ηλιοβασίλεμα.....


Και να λοιπόν το λουτρό...η θεραπεία....σε χώρο δίπλα σε νερό....
Τέλεια!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

6 σχόλια: