Στον Αη Δονάτο



Σαν γίγαντας, θεόρατος, σηκώθηκε,  μαύρος, σα να κουβαλούσε το θάνατο!
Πάτησε πάνω στο φόβο μου και έκρυψε ό,τι αγαπούσα...
"Παύει το φως... Θα φύγει! 
Τώρα εγώ θα είμαι άρχοντας εδώ"
Φώναξε, και τα πουλιά λούφαξαν από τρόμο!
Κι ο ήλιος χαμήλωσε ηττημένος:
"Θα γυρίσω"...ψιθύρισε! "Περίμενε με! Θα γυρίσω..."




Όταν ο ήλιος δύει στον Άη Δονάτο. 6 Αυγούστου.

Όταν ο χώρος μπροστά στο εκκλησάκι ήταν γεμάτος κόσμο, που περίμενε να γευτεί τον καρπό του οροπεδίου, στη δύση ο ουρανός είχε βαφτεί κόκκινος, σαν αίμα, και ο ήλιος αποχαιρετούσε τη μέρα, παλεύοντας "στα τελευταία" του, με τα σύννεφα!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου