Παλαιά παιχνίδια της Λευκάδας για μικρούς και για μεγάλους στο lexikolefkadas.gr και τις πηγές του




Δυο μήνες πριν, στις 11 Μαρτίου 2020, ο ΠΟΥ κήρυξε επίσημα τον περίφημο COVID 19 ως πανδημία. Λίγες ημέρες αργότερα κλειστήκαμε όλοι σπίτια μας, βιώνοντας μια τρομακτική και πρωτόγνωρη κατάσταση.

Μετά τις πρώτες αμήχανες ημἐρες, άρχισαν να κυκλοφορούν στα social media διάφορα challenges για να σπάσει λίγο ο φόβος μπροστά στον άγνωστο αυτό ιό που χτύπησε την πόρτα της ανθρωπότητας και να περνούν οι μέρες λίγο πιο ευχάριστα. 

Έτσι σκέφτηκα να πάρω μέρος κι εγώ  σε ένα challenge. Ένα δικό μου, προσωπικό!  
Να καταφέρω να κάνω πράξη μια ιδέα από εκείνη την παρατημένη λίστα ιδεών που έχω κοτσάρει με ένα μαγνητάκι στο ψυγείο μου!

Κι επέλεξα αυτή που έλεγε "Παλαιά παιχνίδια της Λευκάδας".
Έδωσα στον εαυτό μου δυο μήνες για να γίνει η ιδέα μου πράξη. Και τα κατάφερα!
Και χαίρομαι πάρα πολύ που μαζί με την ιδέα μου ολοκληρώθηκε ή τουλάχιστον έτσι δείχνει, και ο εγκλεισμός μας και σύντομα θα μπορέσω να επισκεφτώ και το αγαπημένο μου νησί. Τη Λευκάδα μου.

Αφορμή για την καταγραφή των παιχνιδιών της Λευκάδας, αποτέλεσε, πέρα από τα παραπάνω, και η μόνιμη ενασχόλησή μου με το lexikolefkadas.gr. Αποτελεί άλλωστε και την κύρια πηγή των όσων θα διαβάσετε στο αρχείο που ακολουθεί.







Πηγή φωτογραφίας 

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

1 σχόλιο: