Καλαμιτσώτικο

"- Σ΄ είδα στους Κήπους μιαν αυγή κ΄ είπα να σου μιλήσω
Να σου το κλέψω το φιλί κι απέ να ξεψυχήσω.
Είχες τα μάτια χαμηλά και μου ΄κοψες το θάρρος,
μ΄ άφησες κάψα στο κορμί και στην καρδιά το βάρος.
- Είν΄ απ΄ ασήμι το φιλί, κλωνί μαργαριτάρι,
το ΄χω κρυφό μου φυλαχτό γι΄ αυτόν που θα με πάρει.
- Στο Κάθισμα βρεθήκαμε κ΄ είπα να σ΄ αγκαλιάσω,
σαν ελαφίνα ξέφυγες κι έτρεχα να σε πιάσω,
να σε φιλήσω μια φορά τον πόνο μου να γειάνω,
γλυκό μου αγριοκόριτσο κ΄ ύστερα να πεθάνω.
- Είναι χρυσάφι το κορμί και θησαυρός κρυμμένος
θα τον ξεχώσει ο γαμπρός ο χιλιοπαινεμένος"


Καλαμιτσιώτικο .....






Γ. Αθηνιώτης Οδοιπορικό Λευκάδος

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου