Μέρες Φεστιβάλ (2)...Λευκάδα, 26 Ιουλίου...1 Αυγούστου

Εντάξει, φεστιβάλ δεν τα λες!
Αλλά ήταν δυο όμορφες βραδιές! Θα μπορούσαν βέβαια, να ήταν και καλύτερες!
Βέβαια αυτό το βλέπω τώρα! Γιατί τότε, μέσα στον ενθουσιασμό μου για το ότι έβλεπα πράματα και θάματα πρώτη φορά, όλα τα έβρισκα, απίστευτα ρομαντικά και εξαιρετικά!



Festa del Canale
Για δεύτερη χρονιά, ο μουσικοφιλολογικός όμιλος "Ορφέας", διοργάνωσε αυτή τη γιορτή στο κανάλι, στη δυτική παραλία. 
Πήραν μέρος, η χορευτική ομάδα του Ορφέα, η Αγιοαμαυρίτικη Παρέα, Η Γκιόστρα της Ζακύνθου και η καρναβαλική ομάδα του Απόστολου Καραβία.
Θεωρητικά, μια εκδήλωση που γίνεται για δεύτερη χρονιά, οφείλει να είναι καλύτερη από την πρώτη, όμως εγώ δεν παρακολούθησα την πρώτη, για να έχω μέτρο σύγκρισης!
Η εκδήλωση ξεκίνησε από την αγορά, που "παρέλασαν" όλοι οι παραπάνω, κλέβοντας φυσικά την παράσταση η Γκιόστρα της Ζακύνθου, που και τίποτα να μην έκανε, μόνο με τα υπέροχα κουστούμια και την παρουσία της, μας ταξίδεψε πίσω στον χρόνο και έδωσε μια νότα πολυτέλειας και λάμψης στην όλη διοργάνωση. 





 





Στη συνέχεια και κάμποση ώρα μετά, στον πεζόδρομο του διαύλου στην παραλία, παρουσιάστηκε το χορευτικό κομμάτι της εκδήλωσης, στις τρεις σκηνές που είχαν στηθεί για αυτόν τον σκοπό, ενώ η Αγιομαυρίτικη Παρέα έκοβε βόλτες πάνω κάτω στο κανάλι, τραγουδώντας καντάδες playback (!!!????). 



Αυτό που μου φάνηκε άσχετο, εμένα προσωπικά, ήταν η παρουσία της καρναβαλικής ομάδας! Προς στιγμή, ξέχασα τι εποχή ήταν και νόμιζα ότι ήμουν στα Φαρομανητά!


Αλλά προφανώς οι διοργανωτές για να ζητήσουν από την ομάδα να πάρει μέρος, θεώρησαν ότι ταιριάζει με το σκηνικό, οπότε η ταπεινή γνώμη ενός απλού θεατή, περισσεύει! 
Επίσης δεν θα θίξω τις "κοιλιές" στην όλη εκδήλωση! Περιμέναμε...και περιμέναμε...και περιμέναμε....
Επίσης στο σκηνικό ήταν και μια γόνδολα,  που δεν ήταν γόνδολα, βαρκάρηδες ντυμένοι λες και πήγαιναν για ψάρεμα, άσχετοι με τις ωραίες φορεσιές των υπολοίπων ενώ ο ήχος των καντάδων και της μουσικής ..."έφευγε" στον αέρα και άντε να τον πιάσεις....!

\


Όμως σε γενικά πλαίσια μου άρεσε! Και του χρόνου, αν είμαι στο νησί θα το ξαναδώ!


Βαρκαρόλα
Μια κατά τα άλλα ρομαντική και νοσταλγική βραδιά. Διοργανώθηκε από τη Νέα Χορωδία με τη συμμετοχή της Αγιομαυρίτικης Παρέας. 
Καντάδες χωρίς μικρόφωνα αυτή τη φορά, με φυσικό ήχο που όμως δεν βοήθησε ο άνεμος να ακουστούν! 
Οι βαρκάρηδες πάλι με τα καθημερινά τους ντυμένοι, να χαλάνε το όλο σκηνικό!





Οι καντάδες και οι βόλτες της Αγιομαυρίτικης Παρέας στην αγορά, την παραλία και τα στενά της πόλης έγινε αγαπημένη συνήθεια για τους μόνιμους κάτοικους και του επισκέπτες της χώρας.
Αφήνεσαι να ακούς παλιά αγαπημένα τραγούδια και είναι σα να γυρίζεις την πλάτη σου στην καθημερινότητα και τα προβλήματα της! 



Η Λευκάδα, όλο το καλοκαίρι, ανεξάρτητα από ατέλειες και λαθάκια, ήταν γεμάτη πολιτισμό και ποιότητα, ήταν γεμάτη από εκδηλώσεις που ικανοποιούσαν κάθε επισκέπτη της!  Μουσική, χρώματα, νοσταλγία, έγιναν όλα ένα για να κάνουν το καλοκαίρι στο νησί αξέχαστο!  

  



Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου