Ενημερώσεις

Πριν προχωρήσω στο  Κκ που λόγω του μεγάλου του όγκου θα καθυστερήσει πολύ , ενημέρωσα και εξακολουθώ να ενημερώνω τις μέχρι τώρα αναρτήσεις των γραμμάτων από Α ως Ι. Κυρίως οι ενημερώσεις αφορούν στα τοπωνύμια, αλλά και στις εκκλησίες.


Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μαι φορά όλους όσους με έχουν βοηθήσει σε όλο αυτό, δίνοντας μου έστω και ένα όνομα, ενώ πολύτιμες είναι φυσικά και οι διορθώσεις, αλλά και οι επιπλέον πληροφορίες ή και φωτογραφικό υλικό που μου δίνεται.


Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια τους:
την Ειρήνη Βονιτσάνου από τα Πλατύστομα 
τον Τεό Βουκελάτο από τα Χορτάτα
τη Ματίνα Πολίτη από το Μεγανήσι
τον Ηλία Τσάκαλο
την Υπαπαντή Θερμού από την Εγκλουβή
την Χρυσούλα Πολίτη με καταγωγή από Κοντάραινα 
*τον κ. Πάνο Πολίτη κάτοικο Απόλπαινας
**τον κ. Μίμη Κούρτη από την 'Εγκλουβή.

^τον Γιώργο Κάτσενο με καταγωγή από Κάβαλο
#τον κ.Σ. Βρεττό από τη Νικιάνα. 
τη θεία μου Σ.Σ. με καταγωγή από Νιχώρι.
τη Β. που έζησε πολλά χρόνια στο Βλυχό
τη Θεοδώρα και τον Θανάση Καββαδά 
 τον Bασίλη Δευτεραίο από Σύβρο
το Νίκο Μαργέλη από τον Άγιο Πέτρο'
τον Βασίλη Θεοχάρη από Βουρνικά 
τον Κώστα Πατρίκο από Άγιο Πέτρο
τη Σπυριδούλα Σταματέλου από το Βλυχό

την Αθανασία Βερυκίου από την Εξάνθεια
Ζητώ συγνώμη αν έχω ξεχάσει να αναφέρω κάποιον!




Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου