2013

Στο τέλος κάθε χρονιάς συνήθως κάνουμε έναν απολογισμό! 
Τι όμορφα μας έφερε, τι άσχημα, τι κρατάμε, τι πετάμε. τι πνίγουμε, τι αφήνουμε να αναπνεύσει....! Τα βάζουμε όλα σε μια ζυγαριά και βλέπουμε που γέρνει..στα όμορφα ή στα άσχημα και αναλόγως κάνουμε τα προγράμματά μας για τη νέα χρονιά....Τόσο απλά!
Βέβαια υπάρχουν και άλλοι που ποτέ δεν κοιτούν πίσω! Βάζουν ένα μεγάλο Χ κάθε τέτοιες μέρες και ξεκινούν απ΄την αρχή κάθε φορά και ό,τι προκύψει....!
Και φυσικά και εκείνοι που κολλάνε στο "πίσω" και δεν προχωρούν ούτε βήμα είτε αλλάζει ο χρόνος είτε όχι!
Εγώ κοιτάω πίσω και το θέμα είναι ότι δεν πετάω τίποτα! Τα κρατάω όλα, άσχημα...όμορφα... μπερδεμένα... ξεκάθαρα..όλα εκεί!
Εδώ όμως θα κρατήσω τη Λευκάδα!
Μια σύντομη "βόλτα" μέσα στη χρονιά.... Την πρώτη χρονιά που την επισκέφτηκα και άλλες εποχές εκτός καλοκαιριού!






Χειμώνας: ένα μάλλον φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου! Δυο μέρες μόνο αλλά γεμάτες! Γεμάτες βόλτα μέσα στη χώρα, στη χώρα που δεν ξέρω καθόλου! Δρομάκια, πόρτες εκκλησίες, παραλία,  ιβάρι..αμμόγλωσσα...
Εγώ και η μηχανή μου! Και μετά παρεούλα..καφεδάκια, βαφλάκια, σινεμά, ταβερνάκι, ήσυχο ποτό με ένα καλό μου φίλο. Α! Και βόλτα στο Βλυχό, στο "Φύκι" με καυτό καφέ δίπλα στην ξυλόσομπα και παρέα το Γιώργο και κάτι ταλαιπωρημένα γατάκια που δεν κατάφεραν να ζήσουν... και νόστιμη κρεατόσουπα στο Γένι από τα χέρια της θείας μου!




Άνοιξη: Τέλη Μάη και ένα από τα πιο όμορφα Σαββατοκύριακα....
Κι άλλες βόλτες πολλές...και ενημέρωση... και πάλι συνάντηση με φίλους με το Βασίλη μου, τον Ανδρέα μου... και σχόλια και γέλια στην πλατεία παρακολουθώντας την "Γιουροβίζιον" μέχρι τα βαθιά μεσάνυχτα και πάλι βόλτες..βόλτες ..βόλτες....









Καλοκαίρι: Οικογενειακά! Μια γεμάτη όσο δεν παίρνει εβδομάδα! Βουνά,οροπέδια, εκκλησάκια , μοναστήρια, φάροι, χωριουδάκια , Μεγανήσι, παραλίες και θάλασσες και μπάνιο και ταβερνάκια ....Τους έβγαλα λίγο την πίστη αλλά πήγα σε μέρη που δεν είχα ξαναπάει ή που είχα να πάω από παιδί και το χάρηκα...ξανάγινα και εγώ παιδί....







Φθινόπωρο: Επίσημο τριήμερο και φιλοξενούμενη στη Μάχη μου! Και καφέδες στις ερημιές που δεν ήταν τόσο ερημιές και ραντεβού με την έφηβη ..Φροσούλα να μας πάει στα Διαβασίδια και στα Ιβάρια να δούμε τα ροζ πουλιά! Και μετά μπυρίτσες και μεζεδάκια με νοσταλγικά τραγούδια . Και την επόμενη βόλτες πρωινές με το ποδήλατο να με χτυπάει το πρωινό αγιάζι και να γελάω δυνατά και ξανά και πάλι βόλτες παντού  και ηλιοβασίλεμα στο Κάθισμα και ...λουτρά και καφές μέχρι τη νύχτα στην υγρασία του Άγιου Νικήτα και μετά πάλι βολτούλες βραδινές. Και το άλλο πρωί βόλτα με το ποδήλατο πάλι. τρελα σωστή και μετά  στα κάστρα με το Βασίλη και παρέλαση και κόσμος και χαμός και καφές στα στενάκια! Και να με σταματάει κόσμος που με γνώριζε από...αλλού! Μια μικρή στενοχώρια ... αλλά το γενικό ήταν τέλειο και δεν τ΄αλλαζω με τίποτα!!





Να λοιπόν που είμαι κερδισμένη αυτή τη χρονιά!!! Που έζησα το νησί μου όσο ποτέ! Που γνώρισα τα μυστικά του , που είδα την ομορφιά του.....
Μια όμορφη χρονιά!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

7 σχόλια:

  1. Καλημέρα από τη γειτονική Κεφαλονιά που ως συνήθως ρίχνει παπάδες :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο χρυσουλα ,καλη χρονια να εχεις σου ευχομαι το 2014 περισσοτερες βολτες στο νησι μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαρστώ πολύ Μιχάλη! Η καλύτερη ευχή! Καλή χρονιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου σε περιμένω τις Απόκριες, για χορό..... Πόσες μέρες μείνανε; Λίγες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή