Το εκκλησάκι του βράχου...Αγία Κυριακή.

Έχω ξαναγράψει για την Άγια Κυριακή. Μου ΄χε λείψει αυτό το άσπρο εκκλησάκι το χτισμένο πάνω στο βράχο, και έτσι αποφάσισα φέτος να το επισκεφτώ! 



Πήγαμε με αυτοκίνητο, είχα πολλά χρόνια να κάνω τη διαδρομή. Ένα στενό δρομάκι. Από τη μια πλευρά η θάλασσα (απέναντι από το Στενό λίγο πριν την είσοδο στον κόλπο του Βλυχού). Από την άλλη καταπράσινος λόφος, γεμάτος ελιές και πεύκα. Η διαδρομή δροσερή, ευχάριστη. Πράσινο και γαλάζιο παίζουν κρυφτό. Και φυσικά η φωτογραφική παίρνει φωτιά. Μου αρέσει πολύ να αιχμαλωτίζω με ένα κλικ τη θάλασσα ανάμεσα στα κλαδιά των δέντρων και εκεί ήταν το στοιχείο μου! 




Στη διαδρομή προς το εκκλησάκι συναντάμε αριστερά και τον τάφο του  Γουλιέλμου Ντέρπφελντ.


Στη συνέχεια ένα μικρό άνοιγμα, με θέα το Νυδρί, με μια μικροσκοπική αμμουδιά και μετά ο μόλος και το εκκλησάκι! Με χαλάει λόγο αυτός  μόλος! Ήταν και ένα ξεχασμένο(;) ψυγείο εκεί, τα σίδερα με τις τέντες.... Το εκκλησάκι ήταν κλειστό οπότε δεν το είδα μέσα για να μου ξυπνήσει μνήμες! Θα περιμένω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι, μήπως και καταφέρω να είμαι εκεί την ημέρα που γιορτάζει! Στο πίσω μέρος η μικρή σπηλιά που βρέθηκε η εικόνα. Μια πράσινη σιδερένια σκάλα σε οδηγεί εκεί! Απέναντι η Μαδουρή, πιο δεξιά ο Σκορπιός. Το Νυδρί με την κίνηση από τα πλεούμενα που δεν τελειώνει ποτέ..Όλα αυτά φτιάχνουν ένα δροσερό καλοκαιρινό σκηνικό!




Είναι αγαπημένο εκκλησάκι , το επιλέγουν για γάμους γιατί είναι ρομαντικό, έτσι χτισμένο πάνω στο βράχο , ντυμένο με τα χρώματα του ουρανού, της θάλασσας και των δέντρων. Και φυσικά αποτελεί ένα από τα πιο πολυφωτογραφημένα μέρη της Λευκάδας. Χάρηκα πολύ μ΄αυτή τη βόλτα, με γέμισε ενέργεια, με έκανε να θυμηθώ παλιά καλοκαίρια, με έκανε να δεθώ ακόμα περισσότερο με τον τόπο μου!
Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου