Καλές διακοπές (3)

Ελπίζω οι καλύτερες! Στο νησί μου! Λίγες μέρες, αλλά θέλω να είναι όμορφες, πολύ όμορφες!
Ήταν να μην έρθω καθόλου και τα ΄χα βάψει μαύρα, κατάμαυρα! Μα τώρα το μαύρο έχει αρχίσει και γκριζάρει σιγά σιγά ,ξανοίγει....! Και ελπίζω σιγά σιγά να σπάσει τη μαυρίλα, να γίνει, αν όχι άσπρο (δεν το βλέπω) τουλάχιστον ασπρουλιάρικο γκρι! Περίεργο καλοκαίρι φέτος! Πολλές αλλαγές, πολλά ξεκαθαρίσματα! Πολλά σχέδια που κατέρρευσαν, φιλίες που χάθηκαν, φιλίες που ίσως ήρθαν!
Και όλα σε σχέση με το νησί!



 



Έχω σχέδια...βόλτες σε μέρη που δεν έχω πάει, περπάτημα πολύ, να δω φίλους, ξαδέρφια, να θυμηθώ παλιά καλοκαίρια, να ξυπνήσω αναμνήσεις παλιές, να σκαρφαλώσω, να κολυμπήσω, να φωτογραφίσω...
Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα κάνω ούτε τα μισά από όσα έχω στο μυαλό μου,,αλλά δεν πειράζει! Πρώτη φορά θα 'ναι που ο Θεός γελάει μαζί  μου; Που γελάει με τα σχέδια και τα όνειρά μου; Το συνήθισα!



Απλά ελπίζω να τον ξεγελάσω για λίγο και να με αφήσει να περιπλανηθώ μια στάλα στο γαλάζιο , το γκρι , το πράσινο της Λευκάδας! Να μυρίσω το άρωμα της, να βυθιστώ στα τοπία της, να την αγγίξω, να τη νιώσω!
Για να δούμε λοιπόν....θα τα καταφέρω;

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου