Ένα τέλειο...(σχεδόν) 24ωρο!

Συνήθως, κατά τη διάρκεια των διακοπών δεν προγραμματίζουμε, αφήνουμε τα πράγματα να έρθουν...μόνα τους! Τα τελευταία χρόνια, λόγω παιδιών όμως, και για την προστασία τους από τον ήλιο, (κατάμαυρα είναι βέβαια, αλλά λέμε τώρα), συνηθίζουμε το πρωινό ή το πολύ απογευματινό μπάνιο. Αυτός είναι και ο μόνος προγραμματισμός μας!
Ένα ωραίο πρωινό λοιπόν πριν τρία χρόνια, 24 Αυγούστου ήταν, ξεκινήσαμε (σύζυγος και τέκνα) για την όμορφη παραλία του Μικρόγυαλου.

Κάναμε λοιπόν ένα ήσυχο και δροσερό μπάνιο, και στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το γραφικό λιμανάκι στα Σύβοτα  και γνωστό  καφέ-μουσείο για ένα δροσερό ρόφημα!

Και  μέχρι εδώ όλα καλά! Γιατί ακριβώς τη στιγμή που αποφασίσαμε ότι αρκετά με την καλοκαιρινή ραστώνη και είπαμε να επιστρέψουμε στο Βλυχό για φαγητό και συνέχεια της, άρχισε να ξετυλίγεται ένα κουβάρι από δραστηριότητες που κατέληξαν στο να επιστρέψουμε σπίτι..ξημερώματα αφού φυσικά η επίσκεψη στα Σύβοτα έγινε...αρμένικη, και ακολούθησε μπάνιο στο Πόρτο Κατσίκι μέχρι νωρίς το..βράδυ, μια σύντομη στάση στο Βλυχό, τρικούβερτο γλέντι από το πουθενά στο πανηγύρι στη Ράχη, γλυκολιχουδιές τα ξημερώματα στο Νυδρί και κατάληξη στα κρεβάτια μας νωρίς ...το πρωί!

Και όλα αυτά με ένα απλό τηλεφώνημα......!

Αν είσαι η μεγαλύτερη σε ένα σύνολο από ένα τσούρμο τρελά ξαδέρφια ε..ναι όλα γίνονται! Γιατί μόνο τότε μπορείς να πάρεις πρωινό στις 3 το μεσημέρι στα Σύβοτα, να αποφασίσεις ότι είναι ώρα για μπάνιο εκεί δίπλα στο Πόρτο Κατσίκι στις 6 το απόγευμα, να δεις ηλιοβασίλεμα μαζί με άλλα δέκα άτομα στην παραλία, να επιστρέψεις θεονήστικος για ένα μπάνιο στα γρήγορα στο Βλυχό,  να παραγγέλνεις σαγανάκια, σαλάτες,ς πατάτες και άλλα ταβερνιάρικα εδέσματα σε πανηγύρι που διαθέτει μόνο σουβλάκια και μπύρες κάνοντας το σερβιτόρο να σε κοιτάει σα χάνος, να χαζεύεις τα αυτοκίνητα ανάμεσα στα τραπέζια και τους μουσικούς μέχρι τη μια τα μεσάνυχτα,   να παίρνεις το μικρόφωνο να τραγουδάς και να χορεύεις ό,τι δημοτικό παίζει χωρίς να ξέρεις. Και φυσικά να κλείνεις ευχάριστα τη ..νύχτα σου με παγωτά και κρέπες με πραλίνα στα όρθια...Τι άλλο θες από τη ζωή σου;

Μακάρι να ΄ταν έτσι όλες οι μέρες όχι μόνο του καλοκαιριού αλλά  και όλου του χρόνου!

Χρυσούλα Σκλαβενίτη

Νηπιαγωγός με καταγωγή από τη Λευκάδα. Εδώ μέσα κάνω πράξη τα ελάττωμα μου: να φωτογραφίζω, να ερευνώ και να γράφω για το νησί μου, σ΄ ένα μείγμα ρομαντισμού και αυστηρού ρεαλισμού... γιατί πάντοτε ακροβατούσα ανάμεσα σ' αυτά τα δυο.